Reunión de Gandía

 

Lunes 22 de junio de 2015


Siendo las 18,00 h se inicia la reunión de la junta coordinadora del Fòrum de l´esport, en la La Casa-Palau dels Marquesos de González de Quirós, en Gandía.

 

Asisten:

Jeannette Segarra (Secretaria General del Fòrum)

Francisco Orts (Coordinador del Fòrum)

Waldo Vila (vocal provincia Valencia zona sur)

Lydia Morant (vocal provincia Valencia sur)

Joan Morant (vocal provincia Valencia zona sur)

Oscar Pérez (vocal provincia Alicante norte)

Mario Martín (vocal provincia Alicante norte)

Luís Morant (vocal provincia Valencia Alicante norte)

Antonio Simarro (vocal provincia Castellón)

Fernando Mendieta (vocal provincia Castellón)

Nuño Giménez (vocal provincia Castellón)

Dani Adell (vocal provincia Valencia zona norte)

 

Excusan su asistencia:

Germán Iborra (vocal provincia Valencia Alicante sur)

Paco Bonmati (vocal provincia Valencia Alicante sur)

Fernando Millan (vocal provincia Valencia zona norte)

Diego Perona (vocal provincia Valencia zona norte)

Agustin Larre (vocal provincia Valencia zona norte)

Davi Borras (vocal provincia Valencia zona sur)

 

Orden del día:

 

1.     Felicitación por el trabajo realizado hasta el momento y enhorabuena para todos, por conseguir el objetivo de ganar las elecciones o conformar pactos progresistas en los respectivos ayuntamientos.
 

2.     Situación actual de los diferentes escenarios tras los acuerdos de envestidura y gobierno.

 
3.     Futuro del Fòrum de l´esport: profundizar en la apertura y visibilidad del Deporte social hacia la ciudadanía.
 
4.     Organizar la tarea de asesoramiento y formación a concejales y concejalas salientes.
 

5.     Otros informes
 

6.     Ruegos y preguntas.

 

1. El trabajo del Fòrum cumplirá en Septiembre tres años. Nace de una iniciativa de la Secretaria General, Jeannette Segarra, de constituir un grupo de trabajo para asesorar al partido socialista en materia de deportes. El trabajo realizado en las Cortes no podía perderse y debía tener su continuidad en beneficio de la sociedad y del propio partido. La estructura del Fòrum tiene un carácter participativo ya que sus miembros desarrollan una labor voluntaria, aportando sus experiencias y trabajo al proyecto común.

Durante estos tres años se ha ido acumulando información a través de las diversas jornadas desarrollada y se ha ido configurando un ideario que ha servido de base para la elaboración del programa electoral autonómico y muchos de los programas presentados por el PSPV-PSOE en los respectivos municipios.

A través del blog del Fòrum y las redes como Facebok, Twitter, etc., se ha transmitido el mensaje del partido socialista, vinculado siempre a un deporte de carácter social.


2. Tras las elecciones se ha podido constatar que muchas de las alcaldías y también concejalías de deportes recaerán en compañeros y compañeras socialistas.

Desde el Fòrum debemos ponernos a su servicio para arroparles en unos momentos en los que seguramente necesitan todo el asesoramiento y apoyo posible, por la gran responsabilidad de cambio y gestión que asumen.

Esta es una idea fuerza que el Fòrum debe empezar a trabajar en el corto plazo. Se propone, por tanto, reunir a todos aquellos concejales y/o alcaldes o técnicos afines, que han asumido la responsabilidad en sus municipios, en una jornada que se celebrará, a lo largo del mes de julio, en la sede del PSPV-PSOE de Valencia, en Blanquerías.

Se encarga al coordinador que elabore una propuesta de acción formativa para que, una vez revisada por la junta, se transmita a todas nuestros alcaldes.

 
3. En cuanto al futuro del Fòrum, las principales propuestas se orientan a seguir el camino iniciado hace tres años. Esta plataforma participativa ha de servir, por un lado, de nexo de unión y asesoramiento de los cargos electos del partido y, por otro, de plataforma abierta a la sociedad que recoja las necesidades y propuestas de los ciudadanos y ciudadanas.

Además se acuerda dar traslado a las instituciones dónde estemos gobernando los socialistas (sobre todo Diputaciones, Ayuntamientos cabeza de comarca, Generalitat…) la necesidad de crear unos órganos técnicos que, tal y como establece, la ley del deporte (en los casos de las Diputaciones) asesoren a los responsables de los municipios en materia deportiva.

 
4. Estamos recibiendo ya propuestas de asesoramiento por parte de compañeros y compañeras concejales y las estamos atendiendo personalmente.

Se trata ahora de distribuir el trabajo entre todos los miembros del Fòrum, con objeto de atender la mayor parte de las solicitudes.

Con la jornada propuesta en el punto 2 de esta acta se podrá tener una primera toma de contacto con los compañeros y compañeras. A partir de aquí se diseñará una estrategia general para atender las necesidades expuestas y crear una red de comunicación interna que permita el intercambio de experiencias, la colaboración y l apuesta en marcha de iniciativas conjuntas.

 
No habiendo más asuntos que tratar y felicitándonos de nuevo por el éxito electoral obtenido; con la ilusión renovada y el ánimo de poner en marcha nuestro programa de deportes, se cierra esta reunión, siendo las 20,15 h, en Gandía 22 de junio.

 

 

 


 

Reunió de Gandia



Dilluns 22 de juny de 2015



Sent les 18,00 h s'inicia la reunió de la junta coordinadora del Fòrum de l´esport, en la La Casa-Palau dels Marquesos de González de Quirós, a Gandia.


Assisteixen:

Jeannette Segarra (Secretària General del Fòrum)

Francisco Orts (Coordinador del Fòrum)

Waldo Vila (vocal província València zona sud)

Lydia Morant (vocal província València sud)

Joan Morant (vocal província València zona sud)

Oscar Pérez (vocal província Alacant nord)

Mario Martín (vocal província Alacant nord)

Luís Morant (vocal província València Alacant nord)

Antonio Simarro (vocal província Castelló)

Fernando Mendieta (vocal província Castelló)

Nuño Giménez (vocal província Castelló)

Dani Adell (vocal província València zona nord)





Excusen la seua assistència:




Germán Iborra (vocal província València Alacant sud)

Paco Bonmati (vocal província València Alacant sud)

Fernando Millan (vocal província València zona nord)

Diego Perona (vocal província València zona nord)

Agustin Larre (vocal província València zona nord)

David Borrás (vocal província València zona sud)


Ordre del dia:


1. Felicitació pel treball realitzat fins al moment i enhorabona per a tots, per aconseguir l'objectiu de guanyar les eleccions o conformar pactes progressistes en els respectius ajuntaments


2. Situació actual dels diferents escenaris després dels acords de envestidura i govern.

 
3. Futur del Fòrum de l’esport: aprofundir en l’obertura i visibilitat de l’Esport social cap a la ciutadania.

 
4. Organitzar la tasca d’assessorament i formació a regidors i regidores que acaben d’arribar.


5. Altres informes


6. Precs i preguntes.



1. El treball del Fòrum complirà al setembre tres anys. Naix d'una iniciativa de la Secretària General, Jeannette Segarra, de constituir un grup de treball per a assessorar al partit socialista en matèria d'esports. El treball realitzat en les Corts no podia perdre's i havia de tenir la seua continuïtat en benefici de la societat i del propi partit. L'estructura del Fòrum té un caràcter participatiu ja que els seus membres desenvolupen una labor voluntària, aportant les seues experiències i treball al projecte comú.

Durant aquests tres anys s'ha anat acumulant informació a través de les diverses jornades desenvolupada i s'ha anat configurant un ideari que ha servit de base per a l'elaboració del programa electoral autonòmic i molts dels programes presentats pel PSPV-PSOE en els respectius municipis.

A través del blog del Fòrum i les xarxes com Facebok, Twitter, etc., s'ha transmès el missatge del partit socialista, vinculat sempre a un esport de caràcter social.



2. Després de les eleccions s'ha pogut constatar que moltes de les alcaldies i també regidories d'esports recauran en companys i companyes socialistes.

Des del Fòrum hem de posar-nos al seu servei per a abrigallar-los en uns moments en els quals segurament necessiten tot l'assessorament i suport possible, per la gran responsabilitat de canvi i gestió que assumeixen.

Aquesta és una idea força que el Fòrum ha de començar a treballar en el curt termini. Es proposa, per tant, reunir a tots aquells regidors i/o alcaldes o tècnics afins, que han assumit la responsabilitat en els seus municipis, en una jornada que se celebrarà, al llarg del mes de juliol, en la seu del PSPV-PSOE de València, en Blanquerías.

S'encarrega al coordinador que elabore una proposta d'acció formativa perquè, una vegada revisada per la junta, es transmeta a totes les nostres alcaldies.



3. Quant al futur del Fòrum, les principals propostes s'orienten a seguir el camí iniciat fa tres anys. Aquesta plataforma participativa ha de servir, d'una banda, de nexe d'unió i assessorament dels càrrecs electes del partit i, per un altre, de plataforma oberta a la societat que arreplegue les necessitats i propostes dels ciutadans i ciutadanes.

A més s'acorda donar trasllat a les institucions on estiguem governant els socialistes (sobretot Diputacions, Ajuntaments cap de comarca, Generalitat…) la necessitat de crear uns òrgans tècnics que, tal com estableix, la llei de l'esport (en els casos de les Diputacions) assessoren als responsables dels municipis en matèria esportiva.



4. Estem rebent ja necessitats d'assessorament per part de companys i companyes regidors i les estem atenent personalment.

Es tracta ara de distribuir el treball entre tots els membres del Fòrum, a fi d'atendre la major part de les sol·licituds.

Amb la jornada proposada en el punt 2 d'aquesta acta es podrà tenir una primera presa de contacte amb els companys i companyes. A partir d'ací es dissenyarà una estratègia general per a atendre les necessitats exposades i crear una xarxa de comunicació interna que permeta l'intercanvi d'experiències, la col·laboració i l aposta en marxa d'iniciatives conjuntes.


No havent-hi més assumptes que tractar i felicitant-nos de nou per l'èxit electoral obtingut; amb la il·lusió renovada i l'ànim d'engegar el nostre programa d'esports, es tanca aquesta reunió, sent les 20,15 h, a Gandia 22 de juny

 

 

 

 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog